אופיס 365 מבית מייקרוסופט היא מערכת מבוססת ענן אשר נמצאת בשימוש נרחב עם יותר ממיליון חברות ברחבי העולם המשתמשות בה. כיום, בעידן של אחרי שיא הקורונה, יותר ויותר חברות למדו להעסיק עובדים מהבית ויותר ויותר ארגונים מבינים כי בכדי לשמור על פרודוקטיביות העובדים בעבודה מהבית ובכדי להוביל לעבודה מסודרת גם מרחוק אופיס 365 הוא התשובה.
מה היתרונות ונקודות החוזק של המערכת? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.
הישארו מסונכרנים
על ידי שימוש באופיס 365 נראה שאיננו יכולים לשתף ולסנכרן פריטי דואר, לוח שנה ויצירת קשר בין מספר רב של מחשבים ניידים, שולחניים, טאבלטים או טלפונים, מכיוון שאנו רשאים להתקין אותו על עד חמישה מכשירים שונים. מצד שני, אפשר בקלות לסנכרן תכונות מכמה מקורות שונים כמו סנכרון של לוח שנה של אופיס 365 יחד עם לוח שנה של אאוטלוק.
חיפוש חכם עם Smart Lookup
אם אתם עובדים על מסמך ורוצים לקבל תבנית או מידע כלשהו על משהו, השתמשו ב-Smart Lookup כדי להוסיף את האופציה הזו. לא צריך לפתוח כרטיסייה נוספת ולחפש, אפשר לבחור את המילה, ללחוץ עליה באמצעות לחצן העכבר הימני ולהשתמש בתכונת החיפוש החכם כדי למצוא את משמעות המילה מבלי לצאת מהמסמך. זוהי רק עוד אחת מהתכונות הרבות שמטרתן לשפר את הפרודוקטיביות של אופיס 365.
אבטחה גבוהה יותר
לאופיס 365 החדש יש תכונות מיוחדות שנועדו לעמוד בדרישות האבטחה המחמירות. חלק מהתכונות הללו יכללו גורמי אבטחה כמו אימות MRI. תכונה זו מוסיפה עוד שכבות אבטחה לנתונים שלכם, כמו סיסמאות, יחד עם תוספת אבטחה כמו ביומטריה או סריקה וסיסמה של רשתית.
שיתוף פעולה חלק
שיתוף פעולה תמיד היה הבסיס לצמיחה ויעילות ארגונית. במילים פשוטות, כאשר אנו חולקים רעיונות, ידע, תשוקה ומיומנויות, התוצאה טובה יותר מאשר אם היינו עושים זאת לבד. לכן, אופיס 365 מאפשר לבצע שיתופי פעולה דרך OneDrive וכך מאפשר לשתף קבצים בין העובדים בצורה הרבה יותר פשוטה והרבה יותר קלה מאי פעם.